انجمن ها
انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران :: انجمن ها :: تالار گفتگو :: همایش ها و سمینارها
 
<< موضوع قبلی | موضوع بعدی >>
فراخوان مقاله چهارمین همایش سراسری مدلیزا
نویسنده ارسال
علي مرداني نژاد
3 مرداد 1390
علي مرداني نژاد

ثبت نام در: 16 بهمن 1387
نامه ها: 187
تشکر شده 12 بار در 11پست
فراخوان مقاله چهارمین همایش سراسری مدلیزا


انجمن علمی دانشجویی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (مدلیزا) برگزار می کند

رسانه های اجتماعی وعلوم كتابداري و اطلاع رساني




زمان برگزاری اسفند ماه ۱۳۹۰

مهلت ارسال چكيده مقاله: 20 مهر 1390

داوري چكيده مقاله ها: 10 آبان ۱۳۹۰

مهلت ارسال متن كامل مقاله: 30 آذر ۱۳۹۰

داوري مقالات: 20 دی ۱۳۹۰



از شما دعوت مي شود مقالات خود را به آدرس الکترونیک [-email-] ارسال نمايید.

شایان ذکر است که تمامی نویسندگان باید فایل های ذیل را با دقت مشاهد نموده و مقالات خود را طبق ساختار مشخص شده به همراه موارد درخواستی از جمله نامه و مشخصات فردی مقاله دهندگان به دبیرخانه همایش ارسال نمایند، در غیر این صورت مقالات به مرحله داوری راه پیدا نخواهند کرد.

نامه ارسالی همراه با مقاله

مشخصات فردی مقاله دهندگان

ساختار مقالات



محورها

1. رسانه های اجتماعی در کتابخانه ها، مفاهیم، چالش ها و فرصت ها

2. رسانه های اجتماعی و اشاعه و خدمات مرجع در کتابخانه ها

3. رسانه های اجتماعی و نقش کتابداران

4. رسانه های اجتماعی و بازاریابی در کتابخانه ها

5. رسانه های اجتماعی و مجموعه سازی در کتابخانه ها

6. رسانه های اجتماعی و مدیریت دانش و اشتراک اطلاعات

7. بررسی رسانه های اجتماعی از جنبه های اجتماعی، فرهنگی، روانشناسی و ...

8. ارزیابی وب سایت های رسانه های اجتماعی

9. رسانه های اجتماعی و سواد اطلاعاتی و آموزش کتابخانه ای

10. رسانه های اجتماعی و سواد رسانه ای

11. رسانه های اجتماعی و سازماندهی محتوا

12. رسانه های اجتماعی و ابزار جستجو

13. رسانه های اجتماعی و جامعه اطلاعاتی

14. رسانه های اجتماعی موبایل و ابزارهای دستی و کتابخانه ها

15. رسانه های اجتماعی، خبر رسانی و اطلاع رسانی لحظه ای

منبع: گروه بحث کتابداری و اطلاع رسانی

سایت:
<لینک>
بازگشت به بالا
علي مرداني نژاد
1 آذر 1390
علي مرداني نژاد

ثبت نام در: 16 بهمن 1387
نامه ها: 187
تشکر شده 12 بار در 11پست
اسامی پذیرفته شدگان چکیده مقالات در چهارمین همایش کتابداری و اطلاع رسانی

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی



**با عرض تبریک و تهنیت و آرزوی موفقیت روزافزون برای شما عزیزان، خواهشمند است متن کامل مقالات خود را حداکثر تا تاریخ 30 آذر ماه به آدرس [-email-] ارسال فرمایید.





چکیده این عزیزان در این مرحله برای ارائه شفاهی انتخاب شده است. و داوری مرحله ی بعدی نیز برای تایید مقالات ایشان صورت می گیرد.



پذیرفته شدگان در بخش ارائه شفاهی:



سواد رسانه ای: رویکردی مناسب در بهبود بهره مندی نابینایان از رسانه های اجتماعی

زهره عباسیان



مطالعه تطبیقی شبکه کتابخوان حرفه­ای ایران با سه شبکه اجتماعی کتاب محور جهانی

خدیجه مرادی



اطلاع رسانی و تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی و رسانه‌های جمعی؛ شباهت‌ها و تفاوت‌ها

امیر مهدی عنبری



رویکرد سواد اطلاعاتی در رسانه ها ی اجتماعی

مسعود شفیعی



امکان سنجی ارائه خدمات مرجع دیجیتال از طریق رسانه های اجتماعی در کتابخانه های دانشگاهی شهر قم

فاطمه یزدان پناه



میزان استفادۀ کتابداران عضو دو گروه بحث الکترونیکی انجمن کتابداری ایران و آمریکا از ابزارها برای اشتراک­گذاری دانش

رقیه قربانی



وب 2، استراتژی های بازاریابی در کتابخانه 2: بازاریابی بر اساس قابلیت های شبکه های اجتماعی و ارائه مدل بازاریابی ارتباطی در کتابخانه

اسماعیل حبیبی



بررسی و مقایسه میزان آشنایی و نگرش کتابداران کتابخانه های عمومی شهرهای تهران و مشهد نسبت به شبکه های اجتماعی وب پایه

فاطمه پازوکی



نقش رسانه های اجتماعی در ارتقای نهضت مطالعه مفید

زینب صفوی



ررسي میزان استفاده از رسانه‌هاي اجتماعي - تعاملي وب. 2 در به اشتراک گذاري دانش بين کتابداران دانشگاه ليمريک- ايرلند

عاصفه عاصمی



بررسی وضعیت سواد رسانه ای کتابداران دانشگاه رازی کرمانشاه در استفاده از رسانه های اجتماعی

مریم بازبین

شبکه اجتماعي موبايل در کتابخانه هاي دانشگاهي: چالش ها و فرصت ها

مریم اسدی



بهره گیری از شبکه های اجتماعی توسط کتابخانه ها درآموزش الکترونیکی و ارتقای سواد اطلاعاتی

فهیمه عباسی



امکان سنجي مسائل انساني در بکارگيري ابزار هاي وب 0/2 در وب سايت¬هاي کتابخانه¬هاي دانشگاهي ايران

فائزه مصری نژاد



ضرورت آموزش سواد رسانه­ای در کتابخانه­ها و مراکز اطلاع­رسانی

مریم سادات سجادی



تاثیر رسانه های اجتماعی آنلاین بر ارتقاء کیفیت خدمات مرجع کتابخانه مجازی

ریحانه نوری میسا



رسانه های اجتماعی و بازاریابی در کتابخانه ها

مرضیه جهانشاهی



بررسی ارائه خدمات مرجع دیجیتالی به عنوان یک رسانه اجتماعی

سمانه کشتکاران





بررسی تأثیر رسانه­های اجتماعی بر میزان همکاری­های علمی میان کتابداران کتابخانه­های علوم پزشکی شهرستان رشت

رقیه قربانی



ضریب تاثیرگذاری و رتبه ترافیک وب سایت های انجمن ها و تالارهای گفتگو ی(FORUM) فارسی

میثم داستانی



بازاریابی در کتابخانه­ها از طریق رسانه­های اجتماعی: مزایا و چالش­ها

پیمان جلیل پور



اپک. 2: نسل جدیدی از فهرست های پیوسته کتابخانه ای

فاطمه اناری



ورود و تأثیر رسانه های اجتماعی در حوزه ی کتاب و نشر

اسماعیل افقهی



تاملي بر ضرورت پايدار پيوند رسانه های جمعی با پديده سواد رسانه ای و ارائه راهكارهاي لازم براي آن

محمد حسن شربتیان



نقش رسانه­های اجتماعی در وفاداری مشتریان کتابخانه­

مریم کشوری





تلفن همراه: رسانه­ای مفید در بهره­گیری از کد QR در بازاریابی کتابخانه

نیره سلیمان زاده



تحلیل گرایش دانشجویان دانشگاه­های تهران به شبکه­های اجتماعی مجازی بر اساس رویکرد

یونس نوری مرادآبادی



نقش کتابخانه ها در فرهنگ سازی استفاده صحیح از رسانه های اجتماعی

علی یغمایی



نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدهای کاربرد رسانه های اجتماعی در کتابخانه

کبری کریمی



الگوی سنجش سواد رسانه¬های اجتماعی در فیس بوک و گوگل پلاس

مرضیه خلقتی



جهان در تسخیر رسانه­ها و سواد رسانه­ای پلی به سوی آگاهی در عصر سلطه رسانه های اطلاعاتی و ارتباطی

فائزه سادات طباطبایی



نقش رسانه های اجتماعی در ارتقاء سطح سواد سلامت جامعه

مائده وثیق زاده



سنجش سواد رسانه­ای دانشجویان کتابداری و اطلاع­رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1390

بشیرتوسلی



رسانه اجتماعی و سواد رسانه ای

اکرم شاهین



چکیده این عزیزان در این مرحله برای بخش پوستر انتخاب شده است. و داوری مرحله ی بعدی نیز برای تایید مقالات ایشان صورت می گیرد.

پذیرفته شدگان در بخش پوستر:

رسانه های جمعی و مهارتهای ارتباطی مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان



پریسا ملک احمدی







خدمات مرجع. 2: یک مدل پیشنهادی برای خدمات مرجع کتابخانه های مبتنی بر وب. 2



فاطمه اناری







رسانه های اجتماعی و بازاریابی از طریق پادکست

فرحنازسلطانی



نقش رسانه هاي اجتماعي در ارائه ي خدمات مرجع ديجيتالي به كاربران در محيط هاي ديجيتالي

نسرین نصیرزاده





تغيير نقش كتابداران با ورود رسانه هاي اجتماعي به كتابخانه ها

زینب وفایی



نقش شبکه اجتماعی کتابخوانان حرفه ای بر میزان استفاده از خدمات کتابخانه های عمومی از دیدگاه کاربران

ابوذر رمضانی



معرفی و بررسی جدیدترین ابزارها و نرم افزارهای موبایل کتابخانه ای درجهان

امیر رمضانی



بررسی قابلیت‌های رسانه‌های اجتماعی بومی در توسعه خدمات کتابخانه‌ای: مطالعه موردی و تطبیقی

سید مهدی حسینی



بررسی کاربردهای وب 2.0 در وبگاه آرشیوهای عضو شورای جهانی آرشیوICA))

مرجان خجسته فر



نقش رسانه های اجتماعی در فرایند بازاریابی کتاب

معصومه امیدی



بررسی اهمیت و ارتباط متقابل سواد رسانه‌ای و تفکر انتقادی در کتابداران

پریسا ملک احمدی



اهمیت و کاربرد روابط عمومی الکترونیک در کتابخانه‏ها‏‏ و مراکز اطلاع رسانی

آرزو رحیم سلمانی

دانش مربعی: بازتعریف دانش مشارکتی در عرصه وب

معصومه دالوند



نگاهی بر اصول ششگانه بازاریابی رسانه­های اجتماعی و ضرورت کاربرد آن در بازاریابی کتابخانه­ها از طریق این رسانه­ها

آمنه سادات طاهریان



بررسي نقش و تاثير رسانه هاي اجتماعي نوین در كتابداري

محبوبه فرزین یزدی



رسانه های اجتماعی در کتابخانه ها: مفاهیم، چالش ها و فرصت ها

لیلا عربگری



قابلیتها و کارکردهای رسانه های اجتماعی در پزشکی2

نیلوفر هدهدی نژاد



نقش خدمات وب 2.0 و کتابخانه دانشگاهی

کبری کریمی




نقش رسانه های اجتماعی بر میزان درخواست کاربران از منابع کتابخانه ای کتابخانه های عمومی شهرستان رامسر

معصومه برزگر



معرفی و بررسی معروف ترین شبکه های اجتماعی کتاب محور در ایران و جهان

احسان سیدان



بررسي عوامل انگيزشي حضور دانشجويان در تالار گفتمان علمي- دانشجويي ليان­پرتال

محمدجواد منصورزاده



نقش رسانه‏های اجتماعی در توسعه جامعه اطلاعاتی

منصوره طباخان



رسانه های اجتماعی و خدمات مرجع در کتابخانه ها

فاطمه کوهبری



رسانه هاي اجتماعي وسواد رسانه اي

سیده محترم صادقی



همبستگی در اجتماع مجازی

ابوذر رمضانی



تکنولوژی‏های کاربردی در روابط عمومی الکترونیک

آرزو رحیم سلمانی

ضرورت سواد رسانه ای در جامعه

حافظ مقدسی



رسانه های اجتماعی و مدیریت دانش و اشتراک اطلاعات

مریم طاهری



تلفن همراه، کتابدار بالینی و ارتقای سطح سواد سلامت

شهین مجیری



شبکه های اجتماعی: شاهراه های جدید در اشتراک مجموعه ها

پروین باقری



معرفی انجمن اینترنتی Researcher ID و بررسی نقش آن برای کتابداران

امیر رمضانی



نقش بازاریابی چریکی و رسانه های اجتماعی در کتابخانه ها

الهام اعرابی



رسانه های اجتماعی عرصه ای پویا برای مشاغل نوین

حامد آقاجانی



نقش رسانه­های اجتماعی در متناسب­سازی خدمات با نیازهای کاربران کتابخانه­ها

بشیر توسلی



رسانه های اجتماعی و کتاب

مژده ملکی



از سواد رسانه ای تا آموزش رسانه ای

محمدجواد اشتری



بررسی میزان بهره وری از رسانه‌های اجتماعی در خدمات مرجع کتابخانه‌ها: (نمونه موردی:

کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران)

احمد عابدی



ظهور رسانه هاي اجتماعي و تأثير آن بركتابخانه ها

سمانه مرادی



رسانه های اجتماعی و جامعه اطلاعاتی

مریم اغلانی



قابلیت های شبکه های اجتماعی اینترنتی در ترویج کتابخوانی

فرشته قربان نژاد



رسانه هاي اجتماعي ومديريت دانش

سمیه بنازاده



رویکرد سازنده به آموزش سواد رسانه­ای: نقش کتابخانه

فائزه امینی

فن آوری مبایل در کتابخانه هایدانشگاهی

کبری کریمی



رسانه های اجتماعی و جامعه اطلاعاتی

فائزه اسکندری



چالش‏های ایجاد و بهره‏برداری از شبکه‏های اجتماعی

سولماز زرداری



مديريت دانش 2: رويكردی مدیریتی در عصر رسانه های اجتماعی

اورانوس تاجدینی



کتابخانه زیر ساختی فناوری اطلاعات (ITIL)

اورانوس تاجدینی



سواد رسانه ای

حامد علیپور



ارزیابی پایگاه های تخصصی خبری لیزنا و ایبنا

خاتون مهدوی



مقایسه ارزیابی کیفیت وب سایت کتابخانه ملی ایران با وب سایت کتابخانه های ملی انگلیس و آمریکا به منظور ارائه پیشنهادهایی در جهت ارتقاء کیفیت آن

سمانه معظم

[ ویرایش شد. 1 آذر 1390 ]
بازگشت به بالا
 

پرش به:     بازگشت به بالا


تشکیل اتحادیه از انجمن: آر،اس،اس 0.92 تشکیل اتحادیه از انجمن: آر،اس،اس 2.0 تشکیل اتحادیه از انجمن: آر،دی،اف
Powered by e107 Forum System uses forum thanks